30/04/2019

Adam versus Jezus

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Adam vs Jezus


















Satan is door heel de geschiedenis heen de grote verleider.
Het begon al in Genesis 3: 1-8 met zijn poging Eva te verleiden.
Later probeerde Satan ook Jezus te verleiden.
Hierover kun je lezen in MattheĆ¼s 4: 1-11.

Satans verleidingspoging bij Eva had succes.
Eva ging erop in en zij verviel in zonde.
Ze haalde Adam over om hetzelfde te doen.
Zo werden zij ongehoorzaam aan God.
Een daad met grote gevolgen voor heel de mensheid.

Jezus werd op dezelfde manier verleid als destijds Eva.
Maar met dit verschil: Hij overwon.
Hij ging niet in op de verleiding.
Hij luisterde niet naar Satan,
maar Hij bleef gehoorzaam aan God.
Jezus bleef zonder zonde.
En daar mogen we heel blij om zijn.
Want alleen zo kon Hij onze Redder zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Cadeauwinkel


Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com. Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang. Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij. Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!