01/05/2019

Vertel het Goede Nieuws!

Leef je geloof, Hillie Snoeijer Vertel het Goede Nieuws


















Het Evangelie moet verspreid worden over heel de wereld.
God wil dat iedereen hoort over Jezus.
God wil dat mensen op de hoogte zijn
van de mogelijkheid tot redding die Hij geeft.
Ieder christen draagt daarvoor verantwoordelijkheid.
God schakelt zijn kinderen in om het goede nieuws te verspreiden.
Ga en verkondig het Evangelie.
Vertel het aan de mensen dat Jezus leeft!

Draag jij bij aan de verkondiging van het Evangelie?
Met wie heb jij onlangs je geloof gedeeld?
Zet jouw tijd en middelen in om mensen te bereiken.
Laat je inschakelen door God voor de verspreiding van Zijn Woord.
Besef dat er zielen van mensen op het spel staan.
God wil dat er niemand verloren gaat.
Laat dat je stimuleren om mensen over God te vertellen.
Houd het Evangelie niet voor jezelf, maar deel het uit.
Zodat nog velen gewonnen mogen worden voor God.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Cadeauwinkel

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij. Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!