02/05/2019

Een bron van zegen zul je zijn

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Een bron van zegen zul je zijn


















Een bron van zegen zul je zijn.
Genesis 12: 2


God gaf Abram de opdracht weg te trekken uit zijn land.
Om te gaan naar het land dat God hem wijzen zou.
Maar God liet hem niet gaan zonder zijn zegen.
God zou hem tot een groot volk maken.
God zou Abram zegenen en aanzien geven.
God zei dat Abram een bron van zegen zou zijn.

Abram zou een bron van zegen zijn.
Kan dat ook van jou gezegd worden?
Ben jij een bron van zegen?
Voeg jij iets toe aan het leven van de mensen die je ontmoet?
Aan het leven van je familie, je vrienden, je geloofsgenoten?
Ben jij een bron van zegen voor je collega's, voor ongelovigen?
Denk daar eens over na, want dat is wat God wil dat we zijn.

Wees een bron van zegen voor de mensen om je heen.
Laat Gods licht door jou leven heen schijnen.
Wees goed voor wie jouw levenspad kruisen.
Bied de mensen je vriendschap en je medeleven.
Help wie in nood is, ontferm je over wie dat nodig heeft.
Doe wat je kunt om waarde toe te voegen aan een ander.
Wees zo tot zegen en ook jij zult gezegend zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Cadeauwinkel

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!