26/04/2019

Laat je niet misleiden


Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Laat je niet misleiden


















De slang vroeg aan de vrouw:
Is het waar dat God gezegd heeft
dat jullie van geen enkele boom
in de tuin mogen eten?
Genesis 3: 1


In dit gedeelte van de Bijbel
lees je van de eerste aanval van de duivel.
Hij probeert de mens te misleiden.
Hij probeert twijfel te zaaien aan Gods Woord.
Dat deed Hij bij Eva.
Maar dat doet hij ook bij ons.
Hij zal proberen ons bij Gods Woord weg te halen.
Hij wil ons overhalen om tegen God in te gaan.

Het lukte satan om Eva en Adam tot zonde aan te zetten.
Adam was erbij toen Eva misleid werd.
Maar hij hield haar niet tegen.
Hij liet haar eten van de verboden vrucht.
Hij nam niet zijn verantwoordelijkheid.
Hij nam ook van de vrucht en at ook.

Ook jij zult in je leven te maken krijgen met verleidingen.
God gaf je een vrije wil.
Kier jij ervoor om naar Hem te luisteren?
Kies jij ervoor om te doen wat Hij zegt?
Of laat je je ook misleiden door satan?
Zijn tactiek is nog niet veel veranderd.
Hij zal Gods Woord verdraaien om jou te misleiden.
Doorzie zijn strategie en hou vast aan Gods Woord.
Dat zal je helpen om zijn misleiding te weerstaan.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Cadeauwinkel


Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com. Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang. Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij. Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!