31/10/2018

God zal je leiden

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, God zal je leiden


















De HEERE zal je leiden. 
Onophoudelijk, voortdurend, aldoor. 
Er komt geen einde aan.
Hij voorziet in wat je nodig hebt en Hij zal je kracht geven.
Dan zul je zijn als een tuin die voldoende water heeft, 
als een bron die altijd water geeft.

Deze belofte van God is voor jou
wanneer je Hem dient zoals Hij verlangt.
Dien Hem door rechtvaardigheid te betonen.
Doe geen kwaad maar wees goed voor de mensen.
Dan zal God je Zijn goedheid betonen.
Hij zal je geven wat je nodig hebt.
Hij zal je helpen en sterk maken.
Zodat het jou goed zal gaan.
En je anderen tot zegen kunt zijn.

Heer ik verlang ernaar dicht bij U te zijn. 
Ik verlang ernaar U te kennen en U te dienen. 
Heer, daarom wil ik het goede zoeken 
en doen voor de mensen om me heen 
en hen niet onrechtvaardig behandelen. 
Dank U dat U mij belooft 
dat U mij uw goedheid wilt betonen 
wanneer ik U zo dien. 
Heer wil mij voortdurend leiden. 
Wil mij geven wat ik nodig heb en mij kracht geven. 
Heer wil mij overvloedig zegenen, 
opdat ik anderen tot zegen kan zijn. 

Hillie Snoeijer
Leef je geloof



















Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!