22/10/2018

Wees niet bang

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, Wees niet bang



















Wees niet bang WANT Ik ben met je.
Kijk niet angstig om je heen, WANT Ik ben je God
Ik sterk je, ook help Ik je,
ook ondersteun Ik je met Mijn rechterhand,
die gerechtigheid werkt. (Jesaja 41:10).

Dit is niet slechts een oproep om niet bang te zijn.
Maar je hebt ook alle reden om niet bang te hoeven zijn:
God is met je, Hij sterkt je en Hij helpt je
en Hij ondersteunt je met Zijn rechterhand!

Met God aan mijn zijde, 
wie of wat zou ik dan nog vrezen?
Met Hem ben ik meer dan overwinnaar!
Met Hem ben ik in staat te doen wat Hij van me vraagt.
Ik hoef me niet te laten beangstigen door mijn situatie.
Ik mag zien op mijn God en van Hem hulp verwachten.
Hij brengt al mijn heil tot stand.
Hij zal mij beschermen en behoeden 

en mij ondersteunen in mijn situatie.
Hij is mijn vesting en mijn schuilplaats. 

Een hulp in tijden van benauwdheid.

Kijk niet teveel naar angstwekkende omstandigheden, 
maar richt je oog steeds weer op God.
Hij staat je terzijde wat er ook gebeurt.
Je mag rekenen op Zijn hulp en steun en kracht.
Daarom hoef je niet bang te zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof



















Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!