18/10/2018

Mijn God is zo groot

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, Mijn God is zo groot



















Mijn God is zo groot, zo sterk en zo machtig
Er is niets dat Hij niet kan doen.
Niets is voor Hem onmogelijk.
God is niet te vergelijken met mensen.
Hij is overal goed in.
Hij is tot geweldige dingen in staat.
Kijk maar naar alles om je heen.
Heel deze wereld is door Hem uit niets geschapen.
Al die verscheidenheid en veelzijdigheid.
Niets gaat Zijn vermogen te boven.
Niets is voor Hem onmogelijk.

Mijn God is zo groot, zo sterk en zo machtig
Er is niets dat Hij niet kan doen.
Hij schiep alle dingen.
Hij is ook in staat om alles weer te herscheppen.
De mensen maakten het werk van Zijn handen kapot.
Zij stonden op tegen God en keerden zich van Hem af.
Mensen lukt het vaak niet verstoorde verhoudingen te herstellen.
En al helemaal niet om de verhouding met God weer goed te maken.
Maar voor God is niets onmogelijk.
Hij kan het en Hij wilde het ook doen.
Hij ging heel ver om verzoening met Hem mogelijk te maken.
Daarvoor gaf Hij Zijn eigen Zoon.
In Christus is er verzoening met God.

Geweldig, wat een God.
Niets is voor Hem onmogelijk.
Die God is mijn God en Vader.
Mijn God is zo groot, zo sterk en zo machtig
Er is niets dat Hij niet kan doen.
Bij zo'n God weet ik mij veilig en geborgen.
Ik vertrouw mezelf geheel toe aan Hem.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!