04/10/2018

God schenkt genade

Leef je geloof: God schenkt genade


















God is een God vol van genade.
Hij geeft je niet wat je hebt verdiend.
Sterker nog: Hij geeft je wat je niet hebt verdiend.
Gods genade is er ook voor jou.

Door onze zonde staan wij schuldig tegenover God.
Het loon van de zonde is de dood.
Dat is wat wij door onze zonde over onszelf afroepen.
Wij verdienen de dood.
Toch is dat niet wat God wil.
Hij is niet uit op onze dood.
Hij zond Zijn Zoon om ons daarvoor te behoeden.
Wij krijgen niet wat we hebben verdiend.
Dat is pure genade van een genadig God.

Door onze zonde hebben wij het recht
op een leven met God verspeeld.
Toch wil God ons dat door Jezus schenken.
Doordat Jezus onze zonden op Zich nam,
mogen wij weer in Gods tegenwoordigheid zijn.
Hij wil ons leven weer goed en mooi maken.
Dat hebben wij niet verdiend.
Toch wil God ons dat geven.
Ook dat is pure genade van Hem.

God is een God vol genade.
Hij redt ons van de dood die wij verdienden.
Hij geeft ons het leven dat wij niet verdienden.
Wat een God, wat een genade!
Deze God komt toe de lof tot in eeuwigheid!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!