17/10/2018

In Christus beschermd

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, In Christus beschermd



















God wil je beschermen en behoeden.
Bij Christus ben je veilig.
Hij is je vesting en schuilplaats.
Betekent dat dat er nooit iets ergs kan gebeuren?
Nee dat betekent het niet.
Denk maar eens aan Noach.
In zijn dagen kreeg hij te maken met de zondvloed.
De hele aarde werd bedekt door water, water en nog eens water.
Een regelrechte ramp...
Maar God bood Noach en zijn gezin een veilige schuilplaats.
Hij beschermde hen door hen een plek te geven in de ark.
Te midden van al dat water waren zij veilig en overkwam hen niets.
Zij waren de enige overlevenden van de zondvloed.
God spaarde hun leven, Hij was hun schuilplaats.

Als Gods kind mag je je ook veilig en beschermd weten.
Onze ark is Christus, ons door God gegeven.
Hij wil jouw schuilplaats en vesting zijn.
Wanneer eenmaal Gods oordeel over deze wereld gaat,
zal God ieder sparen die in Christus is.
Hij is onze ark, in Hem zijn we beschermd.
Als heel de wereld eens ten onder zal gaan,
dan zal God ons daaruit redden.
Omdat we schuilen achter het bloed van Christus.
In Hem zijn we beschermd tegen het onheil
dat de wereld eens zal treffen.

Zoek je heil bij Christus.
Maak gebruik van het aanbod dat God je doet.
Wees niet als de mensen in Noachs dagen.
Zij bespotten Noach toen hij bouwde aan de ark.
Maar ten tijde van de zondvloed, was het voor hen te laat.
Iedereen buiten de ark ging ten onder.
Spot niet met Christus.
Laat je door God plaatsen in Hem.
Zodat je veilig en beschermd bent
op het moment dat het erop aan komt.
Stap in de ark, blijf in Christus.
Dan zal Hij je beschermen en jouw schuilplaats zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!