29/10/2018

Ik ben met jou

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, Ik ben met jou, Mattheüs 28:20


















Ik ben met jullie alle dagen, tot aan het einde.
Je wordt met nadruk gewezen op die prachtige belofte.
De verschillende vertalingen kondigen het als volgt aan:
En zie, ... (Herziene Statenvertaling);
En houd dit voor ogen: ...(Nieuwe Bijbel vertaling);
En vergeet dit niet: ... (Het Boek).
God wil dat we het niet vergeten en
het altijd in gedachten houden
dat Hij altijd met ons is.

Ook al voel je het misschien niet altijd,
lijken de omstandigheden soms iets anders te zeggen:
Weet dat God bij je is, altijd!
Daar mag je je aan vast houden.
Niets kan je scheiden van de liefde van God.
Hij gaat altijd met je mee, hoe je weg ook gaat.
Hij is er op de bergtoppen.
Hij is er in de diepe dalen.
Hij laat je nooit alleen.

Dank U Heer dat U mij ervan verzekert dat U altijd met mij bent.
Op heel mijn levenspad gaat U met mij mee.
U bent er wanneer alles mee zit.
Maar U bent er ook wanneer het mij tegenzit.
Niets kan mij scheiden van Uw liefde.
Dat geeft mij houvast.
U bent bij mij.
Samen met U kan ik het leven aan.
U bent de IK BEN in mijn leven.
Dank U voor Uw aanwezigheid en nabijheid.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof




















Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!