09/10/2018

Zoek naar Gods wijsheid

Leef je geloof: Zoek naar Gods wijsheid


















God is de bron van alle wijsheid.
Hij is het die ons wijsheid schenkt.
Toch strooit God niet zomaar wijsheid in het rond.
Wij moeten ons er wel voor inspannen
en moeite doen om het te verkrijgen.

Het vraagt van ons dat we openstaan voor Gods wijsheid.
Dat we willen luisteren naar wat Hij zegt.
En dat we de richtlijnen onthouden die Hij ons geeft.
We mogen God vragen ons inzicht te geven
in onze zoektocht naar Zijn wijsheid.

Wijsheid zoeken is als een zoektocht naar goud.
Speur ernaar als naar een verborgen schat.
Wanneer je zo met God en Zijn Woord omgaat,
zul je merken wat eerbiedig ontzag voor Hem betekent.
Dat zul je God werkelijk leren kennen.
Dan zul je de wijsheid van God ontvangen.

Gods wijsheid geeft je houvast.
Het beschermt je tegen het kwade.
Gods wijsheid laat je zien wat recht en goed is.
Het helpt je om de goede levensweg te gaan.
Span je in en doe moeite om Gods wijsheid te ontvangen.
Leef ernaar, pas Gods wijsheid in je leven toe.
Dan zul je ervaren dat het leven met God goed is.

Geschreven n.a.v. Spreuken 2

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!