10/10/2018

Vertrouwelijke omgang met God

Leef je geloof: Vertrouwelijke omgang met God


















Wauw, dat is heel bijzonder:
God wil vertrouwelijk omgaan met mensen!
Hij, de Schepper van heel het universum,
wil contact met ons, zijn schepselen.
Spreuken 3:32 zegt het zo:
Wie rechtschapen is, geeft Hij zijn vertrouwen.
Of neem Psalm 25 vers 14:
De HEER is een vriend van wie Hem vrezen,
Hij maakt hen vertrouwd met zijn verbond.

Sta daar eens even bij stil:
God die je in vertrouwen wil nemen.
Zichzelf bekend wil maken aan jou.
God die mensen wil laten zien wat er leeft in zijn hart.
Zou je dat niet graag willen?
Geen oppervlakkig contact met God,
maar vertrouwelijke omgang met Hem?

Wees dan een rechtschapen mens.
Ken de vreze des Heren.
Heb liefde, eerbied en respect voor Hem.
Leer God kennen door je in zijn Woord te verdiepen.
Breng tijd met Hem door en
zoek zijn nabijheid in gebed.
Ga op zoek naar het doel dat God met je heeft.
Volg de weg die God je wijst.
Dien Hem door anderen lief te hebben.
Leef zoals Hij graag wil.

Wie zo doet, geeft Hij zijn vertrouwen.
Hij wil als een vriend voor hem zijn.
Geweldig wanneer je dat mag ervaren in je leven.
Dat God vertrouwelijk met je om wil gaan.
Blijf je daar elke dag over verwonderen.
En koester die vriendschap die God met je wil.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!