02/10/2018

Op zoek naar geluk (6)

Leef je geloof: Op zoek naar geluk 6


















Vreugde in God ontstaat niet pas wanneer Hij ons gezondheid,
mooie spullen, goede resultaten op het werk en lieve vrienden geeft.
We houden van Hem om wie Hij is, om Zijn karakter,
om Zijn redding van zoveel mensen - waaronder ikzelf.

En wat als je dat niet zo beleeft?
Dan zul je je geluk en voldoening ergens anders zoeken,
want ieder mens kent die hunkering naar liefde en geluk.
Onze zonde is niet dat we vaak hartstochtelijk op zoek zijn naar geluk.
Onze zonde is dat wij tevreden zijn met veel minder dan waarvoor God ons schiep
en niet de diepe vreugde zoeken die Hij geeft aan ieder die Hem wil leren kennen.

Zou jij willen leren om je vreugde en geluk te vinden in Hem?
Om te gaan voor het beste en niet langer je tevreden te stellen met het mindere?
Ga dan op ontdekkingstocht en ga op zoek naar God.
Leer Hem kennen zoals Hij werkelijk is.
Wanneer jij God op die manier leert kennen
dan zul je je vreugde gaan vinden in Hem.
Hij is een geweldige God.
Hij is het die jou en mij voor eeuwig gelukkig wil maken.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!