09/06/2023

Psalm 4: Rust en vreugde vinden in God

Psalm 4 Rust en vreugde vinden in God

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lees Psalm 4

RUST EN VREUGDE VINDEN IN GOD

God is een God die zich om je bekommert als je in nood zit.
Hij geeft je ruimte, Hij luistert naar je gebeden.
Hij beschermt je als je het moeilijk hebt.
God is goed voor mensen die Hem trouw zijn.
Hij luistert naar hen als ze tot Hem om hulp roepen.
God laat zijn licht over ons schijnen.
De HEER geeft geluk en vrede, meer dan rijkdom ons kan geven.
De vreugde die Hij geeft gaat dieper dan aardse vreugde.
Hij geeft ons rust en doet ons veilig wonen.

Jaag niet dingen na die leeg zijn, niet belangrijk zijn.
Aanbid die afgoden niet, al die dingen zijn bedrog.
Aanbid alleen God, Hij is je aanbidding waard.
Heb ontzag voor God en leef zoals Hij het wil.
Vertrouw op Hem met heel je hart.
Meen niet dat je wel zonder God kunt leven.
Werkelijk geluk en diepe blijdschap is alleen te vinden in Hem.
Hij ziet naar ons om en doet het licht van zijn aangezicht over ons schijnen.


Hillie Snoeijer
Leef je geloof


Psalmendagboek Tim Keller
Boekentip: Psalmendagboek van Tim Keller


Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mij koopt
bij Bol.Com, ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel, bestel je boeken bij Bol via mij.
Je kunt dit doen door via onderstaande partnerlink naar Bol.Com
te gaan.
Hartelijk dank daarvoor! 

Ga naar Bol.Com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!