26/05/2023

Psalm 3: U beschermt mij

 Leef je Geloof Hillie Snoeijer Psalm 3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
U BESCHERMT MIJ
 
Wat een zorg kan het geven en pijn doen wanneer mensen zich tegen je keren.
David, de dichter van deze psalm, weet er alles van.
Onze situatie en omstandigheden kunnen ons gemakkelijk ontmoedigen.
Voor we het door hebben zien we alleen nog maar ons probleem.
Vergeten we om op te zien naar God.
Laten we leren van David hoe hij ermee omging.

Dit is wat hij ons voorhoudt:
God is groter dan onze nood.
Hij is bij machte ons te helpen en bij te staan!
Hou je steeds weer voor ogen dat Hij je beschermt als een schild.
Je staat niet alleen, Hij staat je bij en zal voor je zorgen.
Dat mag je rust en vrede geven.

Door Hem kun je rustig gaan liggen en vredig gaan slapen.
Als jij slaapt, houdt Hij over jou de wacht.
Je mag veilig wakker worden en weer opstaan.
Je hoeft niet bang te zijn, want God zal je helpen.
Hij zal je vijanden verslaan.
Hij zegent je en geeft je Zijn vrede.

Ga met opgericht hoofd je situatie tegemoet.
Want je staat er niet alleen voor.
Hij is je hoop en je kracht.
Dat mag je rust en vrede geven.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof


Psalmendagboek Tim Keller
Boekentip: Psalmendagboek van Tim Keller


Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mij koopt
bij Bol.Com, ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel, bestel je boeken bij Bol via mij.
Je kunt dit doen door via onderstaande partnerlink naar Bol.Com
te gaan.
Hartelijk dank daarvoor! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!