25/05/2023

Psalm 2: Gelukkig wie schuilen bij Hem

Leef je geloof Psalm 2

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GELUKKIG WIE SCHUILEN BIJ HEM
 
Besef de ernst van hoe je tegenover Jezus Christus staat.
Het is niet om het even of je Hem verwerpt of aanneemt in je leven.
Want God heeft Hem gezalfd tot Koning.
Alles en iedereen behoort Hem toe.
Alle macht is aan Hem, in hemel en op aarde.
Hij zal eens in Zijn toorn vernietigen wie Hem verwerpt.
Maar wie Hem aanneemt mag op die dag schuilen bij Hem.

"Niemand kan zich VOOR Jezus verschuilen, je kunt alleen BIJ Hem schuilen." (Tim Keller)

Wees verstandig en luister naar Zijn wijze raad.
Kus de Zoon door je vertrouwen te stellen op Hem.
Dat zal je behoeden voor de ondergang op de jongste dag.
Dien Hem met eerbied, onderwerp je aan Hem.
Verheug je in Hem met een hart vol ontzag voor Hem.
Wacht daar niet mee, doe het voor het te laat is.
Gelukkig zijn zij wie schuilen bij Hem, wie bij Here bescherming zoeken.
Zij die hun vertrouwen op Hem stellen zijn gelukkige en gezegende mensen!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof


Psalmendagboek Tim Keller
Boekentip: Psalmendagboek van Tim Keller

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mij koopt
bij Bol.Com, ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel, bestel je boeken bij Bol via mij.
Je kunt dit doen door via de partnerlink te gaan naar Bol.Com
Hartelijk dank daarvoor! 

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!