31/03/2016

Wat een geweldige God!

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo











Hoe meer we weten,
hoe meer we beseffen hoe weinig we weten.
Ondanks alle vooruitgang in wetenschap,
is onze kennis nog steeds beperkt.
Er zijn nog zoveel dingen die we niet doorgronden,
zoveel dingen die we niet kunnen verklaren.
Wij overzien lang niet alles wat er gebeurt.
Laat staan dat we het in de hand hebben.

Maar neem dan onze God,
de God die hemel en aarde heeft gemaakt.
Hij is een alwetend God.
Zijn kennis en weten zijn oneindig.
Hij overziet alle dingen.
Hij weet al van te voren wat er gaat gebeuren.
Niets is voor Hem een verrassing.
Hij alleen weet alles.

God zag al voor de grondlegging van de wereld
dat de mensheid in zonde zou vallen.
Toen het moment daar was, verbaasde dat Hem niet.
Omdat God wist dat dit zou gebeuren,
bedacht Hij al voor de grondlegging Zijn reddingsplan.
Hij zou Zijn Zoon naar deze wereld zenden,
zodat er een uitweg uit de zonde mogelijk zou worden.

Wat een geweldige God hebben wij.
Omdat Hij alles weet en bij Hem niets onmogelijk is,
kun jij je met een gerust hart aan Hem toevertrouwen.
Al gebeuren er vreselijke dingen in de wereld en in je leven,
het zal voor God geen belemmering zijn
om jou tot je bestemming te laten komen.
Hij heeft alles in de hand,
niets en niemand kan Zijn plannen tegenhouden.

Hij weet alles.
Hij overziet alles.
Niets is voor Hem onmogelijk.
Wat een geweldige God!

-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!