10/03/2016

Leer van je moeiten

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo


















Leven en problemen gaan hier op aarde vaak samen op.
Je bent bijna nooit zonder iets wat je moeilijk of lastig vindt.
Het leven stelt je steeds voor nieuwe uitdagingen.
Het lijkt alles wel een serie probleemoplossingsoefeningen.

Leer de uitdaging te zien in moeilijke situaties.
Laat je niet verslaan door je problemen.
Ga de uitdaging aan en leer van je omstandigheden.
Ondanks alles zal dat voldoening geven.
-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!