01/03/2016

Alles aan God te danken

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Wanneer het ons goed gaat in het leven,
we hard gewerkt hebben voor ons geld en goed,
dan zijn we geneigd om trots te zijn op onszelf.
We hebben het toch maar mooi voor elkaar.

Maar laat je niet verleiden tot trots.
Alles wat je hebt en bent, heb je niet van jezelf.
Je hebt alles van God ontvangen.
Jouw geld en goed, maar ook jouw talenten en capaciteiten.

Je kunt hard gewerkt hebben voor je materiƫle bezittingen.
Maar het is God die je daarvoor de mogelijkheden gaf.
Wees daarom niet trots, alsof jij het gedaan en gemaakt hebt.
Wees God maar dankbaar, dat Hij je die mogelijkheden gaf.
Want je hebt alles aan Hem te danken.

-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!