24/03/2016

Reactie Gods kind: Waarom duisternis?

Ik lees het boek "Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane. Het boek bestaat uit 30 brieven van de Vader om het hart van Zijn dochter te winnen.

Mag God ook jouw hart winnen?
Fijn wanneer je inhoudelijk reageert op dit bericht,
zodat we daarmee ook elkaar verder kunnen opbouwen.
Ik vraag je dit bericht te delen met anderen,
zodat vele harten voor God gewonnen mogen worden!




Gods dochter, zoon reageert op brief van Vader (3): Waarom duisternis?

Vader,

Vergeef het me Vader, dat ik al die tijd koos
voor de duisternis in plaats van Uw licht.
Ik dwaalde rond zonder richting, struikelde over dingen,
liep regelrecht in de valkuil van de vijand, ik faalde keer op keer.

En toch wandelde U geduldig naast mij.
U bleef mij roepen, strekte Uw hand naar mij uit.
Maar ik weigerde op Uw aanbod in te gaan.

Ik weet nu dat de duisternis, waar ik me in bevond,
de ergste plek is waar een persoon kan zijn.
Duisternis is de plaats waar de vijand is,
Ons eigen gesloten hart en onze gesloten ogen
maken het duister om ons heen.
Het spijt me dat ik me zolang van U heb afgekeerd.

Vader, dank U wel, dat U het er niet bij hebt laten zitten.
U hebt mij gered uit de slavernij.
U hebt meedogenloos voor mij gevochten.
U hield genoeg van mij om mij terug te winnen.
De ketenen van mijn bestaan hebt U verbroken.
U nam mij bij de hand en leidde mij uit de duisternis.
U bent mijn Redder en mijn Verlosser.
U bent alles voor mij.















Vader laat Uw schitterend licht over mij schijnen.
Laten Uw liefde en vrijheid intens in mij branden,
zodat het als een licht voor de mensen om mij heen zal zijn.
Help mij om op te staan en te schitteren.
Help me te leven in Uw licht.
Laat de glorie van U op me schijnen.

Amen.

Geschreven en vrij vertaald naar aanleiding van:
"Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane.

Vorige post uit deze serie: Brief van Vader (3): Waarom duisternis?
------------------------------------------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!