08/03/2016

God ziet het onrecht

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo







Onrecht is de oorzaak van veel lijden in deze wereld.
Soms kun je ertoe verleid worden
om te denken dat God het niet opmerkt
of dat het God niets kan schelen.

Maar de realiteit is dat God,
die het oor heeft gemaakt, hoort en
Hij, die onze ogen heeft gemaakt, ziet.
Hij ziet en hoort het onrecht op deze aarde.
En Hij gaat daaraan niet voorbij.

God is een God van recht.
Hij is de Rechter van de hele aarde.
Er komt een dag dat God volkomen recht zal doen.
Door Zijn Zoon Jezus Christus.
Zijn oordeel zal vol liefde en volmaakt zijn.
Mensen die onrecht doen, zullen daar niet mee weg komen.
Zij krijgen wat zij verdienen.

God vraagt jou om op te komen voor het recht.
Heb aandacht voor hen die onrecht lijden.
Help hen die verdrukt en vertrapt worden.
Doe recht en wees zo een licht in deze wereld vol onrecht.

-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!