30/03/2016

Reactie Gods kind: Stel je eens voor

Dearest Daughter; Hillie Snoeijer; Leef je geloof
Deze post is geschreven naar aanleiding van het boek "Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane. Het boek bestaat uit 30 brieven van de Vader om het hart van Zijn dochter te winnen.

Mag God ook jouw hart winnen?

Fijn wanneer je inhoudelijk reageert op dit bericht,
zodat we daarmee ook elkaar verder kunnen opbouwen.
Ik vraag je dit bericht te delen met anderen,
zodat vele harten voor God gewonnen mogen worden!




Gods dochter, zoon reageert op Vaders vierde brief "Stel je eens voor":

Vader,

Het spijt me zo, dat ik zo lange tijd slaaf van de zonde ben geweest.
Het spijt me, dat ik het toegelaten heb zelfvoldaan te worden.
Het spijt me, dat ik meende mezelf wel te kunnen redden.
Dat ik dacht wel zonder U te kunnen leven.
Daardoor heb ik de vijand de kans gegeven om me tot slaaf te maken.
Ik vraag U mij te vergeven dat ik toegelaten heb dat dit gebeurde.

Ik beloof U, dat ik vanaf nu altijd mijn oog op U gericht zal houden.
Ik wil me altijd bewust en alert zijn van wat er in mijn leven gebeurt.
Ik wil nagaan wat de vrucht van alle dingen is.
Ik sta mezelf niet toe om me weer te laten knechten.

Dearest Daughter; Hillie Snoeijer; Leef je geloof














Uw kinderen zijn geen slaven van de vijand.
Ik beloof te zullen vechten en te strijden.
U altijd om hulp te roepen.
Ik wil U en Uw aangezicht zoeken God.

Amen.

Geschreven en vrij vertaald naar aanleiding van:
"Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane.

Vorige post uit deze serie: Brief van Vader (4): Stel je eens voor ...
------------------------------------------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!