15/03/2016

God wil jouw hart winnen


Via mijn Kindle-app lees ik het boek "Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane. Het boek bestaat uit 30 brieven van de Vader om het hart van Zijn dochter te winnen.
Ik ga de komende periode mijn tijd met God invullen door met dit boek aan de slag te gaan.
Ik wil de inhoud ervan met jullie te delen. Ik wil jou daarin graag meenemen. Zodat Hij ook jouw hart voor Zich mag winnen. 

Mag God ook jouw hart winnen? Doe mee en volg deze serie!



Voorwoord
Het boek begint met een voorwoord:
"Dit boek is geschreven voor vrouwen
die niet geloven dat ze de moeite waard zijn om voor te vechten.
Maar dat is een leugen.
God heeft voor jou gevochten.
En Hij vecht nog steeds voor je.
Geef Hem de komende periode
om je hart te winnen en zie wat er gebeurt.

Het zal meer zijn dan je ooit hebt gedacht."

Het boek is geschreven voor vrouwen,
maar zeker niet minder waardevol voor mannen.
God heeft immers dochters én zonen.
Wanneer je een mannelijke lezer bent,
betrek de inhoud dan zeker ook op jezelf.
Naast dit boek voor dochters
heeft de schrijver overigens ook
een variant voor zonen geschreven.

Laat je meenemen met dit boek.
Laat tot je hart doordringen wat je Vader tegen je wil zeggen.
Ik vind het leuk wanneer je je reactie op de stukjes in deze serie hieronder achterlaat.
Wat doet het met jou? Wat raakt jou?
Laat je verhaal achter, zodat we daarmee ook elkaar verder kunnen opbouwen.

En ... deel deze stukjes met zoveel mogelijk andere mensen.
Zodat nog velen mogen ontdekken en herontdekken.
dat God ook met hen een relatie wil hebben.
God verlangt ernaar om tijd door te brengen met Zijn kinderen.
Om hen Zijn liefde te laten zien.
Laten we ons er samen voor inzetten
om zoveel mogelijk zonen en dochters van God te bereiken.
Zodat ook hun hart door God aangeraakt mag worden.

Volgende post: de eerste brief van Vader aan jou.

Geschreven naar aanleiding van:
"Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane.

------------------------------------------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!