14/03/2016

Aanbid God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo










Aanbid God.
Aanbid Hem om wie Hij is.
Aanbid Hem om wat Hij heeft gedaan.
Hij is de grote God, Koning der koningen.
Alles is er door Hem en voor Hem.

Laat ons knielen voor de Heer, onze Maker,
want Hij is onze God, wij zijn zijn volk.
Hij is onze Herder, wij zijn de schapen die Hij leidt.
Aanbid Hem, Hij is je aanbidding waard.
-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!