22/03/2016

Reactie kind op: Waar ben je naar op zoek?

Ik lees het boek "Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane. Het boek bestaat uit 30 brieven van de Vader om het hart van Zijn dochter te winnen.
Ik wil jou hierin meenemen door de inhoud ervan met jou te delen. De komende periode ga ik mijn tijd met God invullen door met dit boek aan de slag te gaan. Ik wil mijn hart door God laten aanraken. 


Mag God ook jouw hart winnen?
Doe mee en volg deze serie! 

Fijn wanneer je inhoudelijk reageert op dit bericht,
zodat we daarmee ook elkaar verder kunnen opbouwen.
Ik vraag je dit bericht te delen met anderen,
zodat vele harten voor God gewonnen mogen worden!





Gods dochter, zoon reageert op Vaders tweede brief "Waar zoek je naar?":

Vader,

Ik vraag U mij te vergeven voor al de verspilde tijd
vanwege het nalopen van waardeloze dingen.
U hebt mij keer op keer mijn gebrek
aan bestemming en vervulling laten zien.
U bent de Enige die de leegte in mij kunt opvullen.
Toch streed ik tegen U en ging mijn eigen weg.

Ik heb gezocht naar dingen,
dingen vastgehouden waarvan ik dacht
dat ze mijn hart tot leven zouden brengen -
dat ze me werkelijk zouden doen leven -
en elke keer voelde ik me opnieuw teleurgesteld.
Ze zijn niet U en ze kunnen niet zijn wie U bent.
Het zijn waardeloze afgoden.

Ik weet dat ik voor niets minder ben gemaakt
dan een volle, complete relatie met U.
Na een leven van het najagen van waardeloze dingen,
sta ik nu voor U, in volledige overgave.















U belooft dat ieder die U zoekt, U zal vinden.
En vanaf nu wil ik U zoeken.
Laat mij Uw liefde zien.
Laat mij Uw vreugde en vrede ervaren.
Laat me alles zien wat U wilt dat ik zal zien.
Maar bovenal, laat mij U zien.
Geef mij leven, Vader.

Amen.

Geschreven en vrij vertaald naar aanleiding van:
"Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane.

Vorige post uit deze serie: Brief van Vader (2): Waar zoek je naar?
------------------------------------------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!