26/03/2019

Leven met God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Leven met God 

















Met heel mijn ​hart​ heb ik u gezocht,
laat mij niet afdwalen van uw geboden.
Uw ​belofte​ heb ik in mijn ​hart​ geborgen,
zo zal ik niet tegen u zondigen.
Psalm 119:10,11 (NBV)


David was erop uit om Gods weg te volgen.
Hij wilde niet afdwalen van Gods geboden.
Daarom zorgde hij ervoor dat hij
Gods beloften in zijn hart met zich meedroeg.
Dat hielp hem om niet te zondigen.
Wat helpt jou om te leven met God en niet te zondigen?

Gebed
Heer, Ik zoek met heel mijn hart Uw nabijheid.
Ik wil U volgen en doen wat U zegt.
Ik bewaar Uw Woord in mijn hart.
Dat helpt mij om niet tegen U te zondigen.
Amen.


Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!