13/02/2019

Wie is Jezus?

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Wie is Jezus?


















Wie is Jezus?
Wanneer je de evangeliƫn leest,
was dat voor de mensen van toen een vraag.
Zelfs bij de discipelen leefde die vraag.
Wie is Hij toch dat Hij zelfs de storm kan doen liggen?

De Bijbel stelt Jezus voor als de Messias.
Hij is degene wiens komst
in het Oude Testament al werd aangekondigd.
Hij is Gods Zoon die naar deze wereld kwam in het vlees.
Hij werd mens ten behoeve van ons.

Jezus, Hij kwam om ons te redden.
Te redden uit de macht van zonde en dood.
Hij bewerkte dat door voor ons te sterven.
Zijn dood bracht ons het leven.
Zijn dood maakte ons vrij.
Zijn dood herstelde onze relatie met God.

Wie is Jezus voor jou?
Heb jij Hem leren kennen als jouw Redder?
Is Hij ook jouw Heiland?
Geloof jij in Hem en in wat Hij voor jou deed?
Wat is jouw antwoord op die vragen?

Wanneer je deze vragen met ja kunt beamen,
dan ben je een gezegend mens.
Gelukkig is hij die Jezus heeft leren kennen,
die gelooft en belijdt dat Hij de Messias is.
Hij heeft het leven gevonden in Hem.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!