04/02/2019

Geloofsstrijd

Leef je Geloof, Hillie Snoeijer: Geloofsstrijd


















Geloven bestaat niet uit alleen maar hoogtepunten.
We hebben of krijgen ook te maken met geloofsstrijd.
De Bijbel is daar heel eerlijk in.
Ze tekent ons geloven ook als een strijd.
Geloven is niet altijd gemakkelijk.
Wanneer jij te maken hebt met geloofsstrijd,
wees dan niet bang dat er iets mis is met je geloof.
Het hoort erbij laat de Bijbel zien.
Waar geloof is, is ook strijd.

Maar je mag weten dat je strijd vanuit de overwinning.
Wij strijden tussen D-day en V-day.
Christus heeft met Zijn dood en opstanding
de beslissende slag gewonnen.
Met Zijn opstanding heeft Hij de banden van de dood verbroken.
God heeft het offer van Zijn Zoon aanvaard.
Er is volkomen vergeving, vernieuwing en eeuwig leven.
Maar de paasdag was nog niet de bevrijdingsdag.
Dat vieren we pas als Jezus terugkomt.
Maar onze overwinning is zeker, satan is verslagen.
Daarom doet satan nog zijn laatste stuiptrekkingen
in een poging om nog zoveel mogelijk te vernietigen.

Er wordt om ons hart gevochten.
Jezus heeft die strijd gewonnen,
satan geeft zich echter nog niet gewonnen.
Maar wees gerust, satan is reeds verslagen.
Wij hebben in Christus de overwinning op zak.
Strijd in je geloof de goede strijd in de wetenschap
dat Christus de overwinning reeds heeft behaald.
Strijd de goede strijd en behoud je geloof.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!