27/02/2019

Haal meer uit Gods Woord

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Haal meer uit Gods Woord


















God gaf en geeft Zijn Woord.
Dagelijks mag je het tot je nemen.
Je leest erin en neemt het tot je.
Het voedt je en doet je groeien in geloof.

Ik wil je uitnodigen om dieper te gaan in Gods Woord.
Dat kun je doen door als het ware Gods Woord te herkauwen.
Je leest een gedeelte en neemt de tijd om er verder over na te denken.
Vergelijk het eens met het tot je nemen van een maaltijd.
Je kunt een hap nemen en het vrijwel meteen doorslikken.
Je kunt ook eerst diverse malen kauwen op je eten voordat je het doorslikt.
Je zult dan veel beter proeven wat je tot je neemt.
Het geeft een veel betere smaaksensatie.
Zo is het ook met het tot je nemen van Gods Woord.
Kauw er eerst diverse malen op voor je het doorslikt.
Denk na over wat de woorden die je leest betekenen voor jou.
Denk na over hoe jij ze kunt gebruiken in je leven van alledag.
Op die manier zul je de woorden die tot je komen veel beter proeven.
Je zult zo veel meer profijt hebben van wat je leest
dan wanneer je leest en er verder niet over nadenkt.

Wat zijn de dingen waar jij veel over nadenkt?
Hoe zou jouw leven veranderen wanneer jij meer tijd
zou besteden aan het nadenken over Gods Woord?
Haal meer uit Gods Woord door te kauwen op wat je leest.
Ga ermee aan de slag en doe je winst ermee.
Neem en proef dat God goed is en jou wil voeden met Zijn Woord.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!