11/02/2019

God bewees Zijn liefde

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: God bewees Zijn liefde


















Twijfel jij er wel eens aan of God werkelijk van jou houdt?
Kun jij je daar weinig bij voorstellen: God die jou liefheeft?
Kijk dan naar het kruis, daar liet God Zijn liefde zien.
Laat je door het kruis overtuigen van Gods liefde voor jou.

Aan het kruis werd jouw redding tot stand gebracht.
Daar bewees God ons Zijn liefde.
Hij gaf Zijn eigen Zoon tot in de dood.
Jezus stierf aan het kruis op Golgotha,
opdat wij zouden leven door Hem.
Hij gaf Zijn Zoon tot verzoening van onze zonden.
Jezus droeg de vloek in onze plaats.
Zo toonde God hoeveel Hij van ons hield.
Hij deed onze overtredingen neerkomen op Zijn Zoon.
Jezus werd verbrijzeld en vervloekt in onze plaats.

En God deed dat alles niet omdat wij zo goed waren.
Hij deed het niet omdat wij dat verdienden.
Nee, Gods liefde voor ons is totaal onverdiend.
Hij hield van ons, zelfs toen wij nog Zijn vijand waren.
Liefde is Gods karakter en geen reactie op ons gedrag.

God houdt van jou.
Kijk maar naar het kruis.
Zie hoe Jezus daar hing in jouw plaats.
Je hoeft nooit te twijfelen aan Zijn liefde.
Hij houdt van jou met een alles gevende liefde.
Kijk maar naar het kruis, daar bewees Hij Zijn liefde

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!