19/02/2019

Veranderen door Jezus

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Veranderen dor Jezus


















Jezus onderwees de scharen.
Zijn onderwijs was niet gericht op kennis.
Het doel van Zijn onderwijs was verandering.
Hij onderwees Gods koninkrijk bij de mensen.
Een koninkrijk waarbij het niet gaat
om heersen, maar om dienen.
Een koninkrijk waarbij het niet gaat
om eigen eer en status, maar om liefhebben.

Bekeer je want het koninkrijk van God is nabij.
Stop met die dingen die niet passen bij het oude leven.
Ga doen wat in overeenstemming is met het nieuwe leven.
Trek de liefde aan, trek de nieuwe mens aan.
Dat is het waar Jezus op uit is.
Jezus wil jou van binnenuit veranderen.
Zijn onderwijs heeft transformerende kracht.

Bij verandering gaat het Hem niet slechts om jouw uiterlijke gedrag.
Jezus gaat aan de slag met de bron waar jouw gedrag uit voortkomt.
Hij gaf jou Zijn Heilige Geest om te wonen in je hart.
Wanneer jij je verdiept in het onderwijs van Jezus,
dan werkt de Geest in je om je denken te vernieuwen.
Om jouw gedachten op één lijn te krijgen met die van God.
Daardoor zul jij stapje voor stapje gaan veranderen.
Jezus bewerkt in jou een geweldige metamorfose.
Met als resultaat dat jij meer en meer gaat wandelen in de liefde.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!