05/02/2019

Jij bent bijzonder, anderen ook!

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Jij bent bijzonder, de ander ook


















Misschien voel je je wel heel gewoon.
Wat heb ik nu eigenlijk te betekenen?
Ik ben niet echt bijzonder.
Maar vergis je niet.
As je een kind van God bent,
ben je helemaal niet zo gewoontjes
als je wellicht vaak denkt.

Je bent bijzonder,
omdat God je Vader is.
Je bent bijzonder,
omdat je deel uitmaakt van Zijn gezin.
Je bent bijzonder,
omdat je van Zijn genade mag leven.
Je bent bijzonder,
omdat je eigendom bent van Jezus Christus.
Je bent bijzonder,
omdat de Heilige Geest leeft in jouw hart.
Je bent bijzonder,
vanwege je band met God.

Je bent dus helemaal niet zo gewoon.
Maar dan zijn ook de anderen in de kerk niet gewoon.
Die broeder die jou niet zo ligt, is ook bijzonder.
Die zuster die altijd loopt te klagen, is eveneens bijzonder.
Het is de kunst van gemeente-zijn om die ander in de kerk
ook steeds meer zo te gaan zien en te benaderen.
Iedereen die leeft in de gemeenschap met God is bijzonder.
Kijk zo naar jezelf en naar elkaar: niet gewoon, maar bijzonder.
Jij bent bijzonder, je broeders en zusters in het geloof zijn bijzonder.
Laat dat de omgang met jezelf en elkaar stempelen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!