01/08/2018

Vergeet God niet



















We vergeten allemaal wel eens iets.
Je hebt iemand iets toegezegd,
maar later ben je het glad vergeten.
Of je hebt je autosleutels ergens neergelegd,
maar later vraag je je af waar ze hebt gelaten.
Iets vergeten, het overkomt ons allemaal wel eens.

De Bijbel zegt echter in Deuteronomium 8:11:
Wees op je hoede dat je de HEERE, je God, niet vergeet.
Mozes bindt het het volk op het hart: "Vergeet God niet!"
Ook nu hoor je die boodschap: "Vergeet God niet!"

Die oproep is zo belangrijk.
Want onze aandacht geven wij vaak aan de zichtbare dingen.
We vergeten zo gemakkelijk dat God, de onzichtbare, er ook is.
God is onzichtbaar voor ons menselijk oog,
maar Hij is wel van levensbelang voor je leven.

Vergeet niet om het met God in orde te maken.
Neem Jezus als je Heer en Heiland aan.
Leef met en voor Hem.
Dan ben je voor de eeuwigheid gered.
Daarom nogmaals de oproep aan jou: "Vergeet God niet!"

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!