12/07/2018

Vlucht voor de zonde



















De zonde is een sterke macht in deze wereld.
Ieder mens is in de greep van de zonde terecht gekomen.
Niemand kan zeggen: "Ik heb nog nooit één zonde gedaan."
Jezus zei: "Ieder die de zonde doet,
is een slaaf van de zonde,"(Joh 8:34)
Als mensen staan we machteloos tegenover de zonde.
We kunnen ons nog zo voornemen om niet te zondigen,
maar we kunnen het uit onszelf niet waarmaken.
Van tijd tot tijd struikelen we en doen we opnieuw zonde.

Alleen de Heere Jezus kan ons werkelijk van zonde bevrijden.
Op Golgotha heeft Hij de macht van de zonde reeds gebroken.
De zonde zal niet het laatste woord hebben.
Eens zal er voorgoed afgerekend worden met de zonde.
Straks in de hemel,wanneer Gods rijk volkomen doorbreekt,
zal er nooit geen zonde meer worden gedaan.

Dat betekent niet dat we hier op aarde nooit meer zondigen.
Hier op aarde geldt dat we moeten vluchten voor de zonde.
We moeten er ver bij uit de buurt blijven.
De Bijbel zegt: De zonde is nu nog niet dood,
maar acht jezelf wel dood voor de zonde.
Vlucht daarom voor de zonde
en vraag God vergeving wanneer je struikelt.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

4 opmerkingen:

  1. Alexandra Stavast12/7/18

    Amen, we mogen ook alle zonden die we doen aan de Heer belijden. Hij is voor ons aan het kruis gestorven Hallelujah

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!