03/07/2018

Hemel en hel



















Hemel of hel,
dat zijn de enige twee opties
voor het leven na dit leven.

De hemel is een plek van eeuwige vreugde en vrede.
Mensen in de hemel zullen voor altijd bij God zijn.
De hel is een plek van eeuwige pijniging en wroeging.
Mensen in de hel zullen voor eeuwig zonder God zijn.
Wat zal jouw eeuwige bestemming zijn?

Waar jij het hiernamaals zult doorbrengen,
is afhankelijk van de allerbelangrijkste keuze
die je hier in dit leven maakt.
En dat is je keuze voor of tegen Jezus.
Een keuze voor Jezus leidt naar de hemel.
Een keuze tegen Jezus leidt naar de hel.
Geloof je in wat Jezus voor jou heeft gedaan?
Of ga je voorbij aan Jezus en heb je niets met Hem?

Hemel of hel.
Leven met God, leven zonder God.
Er hangt veel van jouw keuze af.
Beide opties worden je voorgehouden.
Waar kies jij voor?
Waar wil jij de eeuwigheid doorbrengen?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!