28/08/2018

Wandel in Gods licht



















God is licht.
In Hem is geen spoor van duisternis.
Wanneer je zegt met God verbonden te zijn
maar ondertussen je weg in het duister gaat
dan lieg je en leef je niet volgens de waarheid.

Ga je weg in het licht, zoals God zelf in het licht is.
Zondig niet, houd je aan zijn geboden.
Daaruit blijkt dat je Hem kent en met Hem verbonden bent.
Laat Gods liefde ten volle werkelijkheid in je worden.
Heb je broeders en zusters lief.
Dan wandel je in het licht.

Streef ernaar niet te zondigen.
Mocht je echter toch zondigen,
dan heb je een pleitbezorger bij de Vader.
Jezus Christus, de rechtvaardige.
Hij zal ons onze zonden vergeven.
Hij reinigt ons van alle kwaad.
Hij is het die verzoening brengt.

Treed in de voetsporen van Jezus.
Ga je weg niet in het duister.
Maar wandel in het licht.
Wie de ander liefheeft,
blijft in het licht en komt niet ten val.
Wie Gods wil doet blijft tot in eeuwigheid.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!