15/08/2018

Genade is gaaf!


Genade is gaaf!


















Het is niet omdat jij zo bijzonder bent,
dat God je wil zegenen.
Nee, Hij zegent je uit genade.

Het is niet vanwege jouw prestaties,
dat God het goede met je voor heeft.
Nee, Hij heeft het goede met je voor vanwege zijn genade.

Het is niet omdat jij God lief hebt,
dat Hij van jou houdt.
Nee, Hij houdt van jou vanwege zijn genade.

Het is niet omdat jij zo je best doet,
dat God je je zonden vergeeft.
Nee, Hij vergeeft je enkel en alleen uit genade.

Het is niet jouw verdienste
dat je erfgenaam bent van het eeuwige leven.
Nee, God schenkt je eeuwig leven uit genade.

Gelukkig hangt het niet af van jou en jouw inspanningen.
Want dan loop je alles mis.
Gelukkig hangt alles enkel en alleen af van Zijn genade.
Want daardoor ontvang je alles.

Genade is gaaf!
Genade is het mooiste geschenk
dat je als mens van God kunt ontvangen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!