03/08/2018

Eet Gods Woord



















Het nieuwe leven dat God je heeft gegeven heeft voeding nodig.
Het moet gevoed worden om tot bloei te komen.
Jouw leven moet vol worden met Zijn leven.
Alleen door jouw verbinding met Hem
zullen er vruchten gaan groeien in je leven.

Het nieuwe leven in jou heeft de voeding van Bijbellezen nodig.
Door Bijbellezen krijg jij de broodnodige voedingsstoffen binnen.
De Bijbel is Gods Woord en staat vol met Zijn gedachten.
Door die tot je te nemen raak je vol van God zelf.
Hij voedt met Zijn Woord het nieuwe leven in jou.
Gods denken kleurt steeds meer jouw denken en doen.
Het raakt op onnavolgbare manier met elkaar verweven.

Zie Bijbellezen niet als een soort verplichting.
Doe het niet omdat het moet,
maar omdat je beseft het nodig te hebben.
Verdiep je dagelijks in Gods Woord
om daardoor steeds meer op Jezus te gaan lijken.
Gods Woord is het voedsel dat ervoor zorgt
dat je geest elke dag gezond is.

Eten van Gods Woord
doet Gods leven door jou heen stromen.
Het verbindt je met Christus.
Zijn leven wordt steeds meer jouw leven.
Je leven zal tot bloei komen.
Er zullen vruchten komen.
Voed je daarom dagelijks met Gods Woord.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!