06/08/2018

Nog even wachten



















Als het nog lang duurt, dan wachten we nog even.
Voor je staat een rij voor de kassa.
Je bent voorlopig nog niet aan de beurt.
Nog even geduld.
Heb jij dat in zo'n geval?
Of word je er toch wel wat kriegel van?

Wachten in de rij voor de kassa is nog te overzien.
Maar wat dacht je van wachten tot Jezus terugkomt?
Daar wachten we al lange tijd op.
Al zo lang dat sommigen het hebben opgegeven.
Ze geloven er niet meer in.
Anderen drijven er zelfs de spot mee.
Ze gedragen zich op zo'n manier
alsof er geen God is en Hij nooit terug zal komen.

Maar Jezus zegt: Hou vol, blijf uitzien naar Mijn komst.
Ik kom terug, zoals Ik heb beloofd.
Zodra alles in gereedheid is gebracht,
dan kom Ik terug om jullie tot Mij te nemen.
Heb nog even geduld, zie Ik kom spoedig.

Heb jij het geduld om nog even te wachten?
Of word je er ook wel eens kriegel van?
Heb nog even geduld, zegt Hij.
Ik zit niet stil, Ik kom met haast.
Zal Ik bij mijn komst nog geloof op aarde vinden?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

  1. Hallo, Jezus zegt: Maar zal de Zoon des mensen, als Hij komt, wel het geloof op de aarde vinden? Geloof zal er wel zijn, in alles en nog wat. Maar HET geloof. Detail maar zo belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!