12/09/2017

Wees eensgezind

Wees eensgezind












Wees eensgezind,
één in liefde,
één in streven,
één van geest.

Handel niet uit geldingsdrang of eigenwaan,
maar acht in alle bescheidenheid
de ander belangrijker dan jezelf.
Heb niet alleen oog voor je eigen belangen,
maar heb ook oog voor de belangen van de ander.

Wees bereid om te dienen.
Wees bereid om je leven te geven.
Geef jezelf in liefde.
Zoals ook Christus Zichzelf gaf voor ons.

Zo te leven als kerk
is alleen mogelijk als we
ons samen richten op Christus.
Wanneer we gericht zijn op onszelf
zal er niets van terecht komen.

Hou je oog gericht op Jezus.
Ervaar en proef Zijn liefde.
En geef die liefde door aan elkaar.
Alleen zo kunnen we in de kerk
in perfecte harmonie en eensgezindheid
met elkaar samenwerken.
Tot eer van God.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!