14/09/2017

God geeft mij kracht

God geeft mij kracht


















Ik ben tegen alles bestand 
door Hem die mij kracht geeft.
(Filippenzen 4:13)

Je kunt in je leven heel wat meemaken.
Soms meer dan je voor je gevoel kunt dragen.
Zo maakte ook Paulus van alles mee.
Hij wist wat het was om gebrek te lijden.
Hij wist wat het was om honger te hebben.
Hij maakte in zijn leven heel wat mee.

Maar, zegt hij, ik heb geleerd tevreden te zijn.
Hij heeft geleerd dat God hem kracht gaf
om door de moeilijkheden heen te gaan.
Hij had ondervonden dat hij tegen alles bestand was.
Niet door eigen kracht, maar door kracht van God.

Dat mag jij ook leren wanneer je het moeilijk hebt.
Je hoeft de kracht om het te doorstaan niet uit jezelf te putten.
God zal je de kracht geven die je nodig hebt.
Samen met Hem mag je leren de moeite te doorstaan.
Zodat je uiteindelijk net als Paulus kunt zeggen:
'Ik ben tegen alles bestand door Hem die mij kracht geeft.'

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!