06/09/2017

Leven door de Geest
















Christen zijn gaat niet alleen om vergeving van zonden,
maar ook dat je steeds meer leert te leven
zoals God het leven bedoeld heeft.
God wil dat we heilig leven.
Dat we luisteren naar zijn aanwijzingen
en die dan ook opvolgen.

Onze eigen verlangens trekken ons
zo vaak de verkeerde kant op, bij God vandaan.
Maar God gaf ons Zijn Geest.
Zodat we leren om te leven met God.
Volg niet klakkeloos je eigen verlangens en begeerten.
Want daarmee begeef je je op een doodlopende weg.

Gods Geest wil je leiden op de goede weg.
Hij wil je leren God en je naaste lief te hebben.
Laat je leiden door de Geest.
Volg de richting die Hij je wijst.
Geef de vrucht van de Geest alle ruimte in je leven.
Dan leid je een leven waar God vreugde in vindt.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!