07/09/2017

Onkruid wieden

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Een mooie tuin vraagt
dat je regelmatig onkruid weghaalt.
Je zult je tuin moeten onderhouden
voor een prachtig resultaat.

Doe je dat niet,
dan breidt het onkruid
zich flink uit
en verdringt
wat er aan moois
wil groeien.

Zo is het ook met geloof.
Bestrijd het onkruid in je geloofstuin.
Onkruid ontsiert je geloof.
Het verdringt het goede in je leven.
Geef het geen kans zich te verbreiden.

Onderhoud je geloof.
Doe weg wat er niet hoort.
Dan kun je genieten van het resultaat.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!