19/09/2017

Gods kledingadvies

Kledingadvies Kolosenssen 3


















Weg met je oude plunje.
Trek je nieuwe kleren aan.
Dat is waar Paulus toe oproept
in Kolossenzen hoofdstuk 3.

Je oude kleren passen niet meer
bij wie je nu bent als christen.
Doe niet langer verkeerde dingen.
Misdraag je niet op seksueel gebied.
Misbruik je tong niet.
Pak het grondig aan.
Doe die verkeerde dingen weg uit je leven.

God vraagt dat je nieuwe kleren aantrekt.
Ga in je doen en laten steeds meer lijken op Jezus.
Wees vol medeleven, goedheid, bescheidenheid,
vriendelijkheid en geduld.
Wees verdraagzaam en vergeef elkaar.
Wees vooral vol liefde.
Laat de vrede van Christus in je hart regeren.
Dat is waartoe God je geroepen heeft.

De oude gedragspatronen hebben tot gevolg
dat gemeenschappen uit elkaar gescheurd worden.
De nieuwe gedragspatronen zijn erop uit
om samen door liefde een volmaakte eenheid te vormen.

Trek dus uit die oude plunje.
Trek je nieuwe kleren aan.
Dat is waar God je toe roept.
Dit is Zijn kledingadvies:
Trek kleren aan die passen bij je christen-zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!