15/11/2016

Schuilen bij God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo











Wat er ook gebeurt in je leven,
voor welke uitdaging je ook komt te staan,
vergeet deze twee dingen nooit:

1) God is altijd bij je
God heeft beloofd dat Hij altijd bij je zal zijn.
Hij verlaat je niet, Hij laat je niet in de steek.
Ook als jij het moeilijk hebt, is Hij bij je.
Hij gaat met je door moeilijke situaties heen.
Daar kun je zeker van zijn.

2) Hij heeft alles in de hand
God is de Almachtige.
Niets gaat buiten Hem om.
Hij verliest nooit de controle.
Dat kan je rust geven in de storm.

Je mag vertrouwen op deze God.
Schuil bij Hem in je moeiten.
Laat Hij je kracht zijn in tijden waarin jij vooral je zwakte voelt.
Samen met Hem kun je moeilijke omstandigheden aan.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!