17/11/2016

Lijken op Jezus

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo













God wil ons gelijkvormig maken aan Jezus.
Daarom is jouw hart woonplaats van de Geest.
Van daaruit gaat de Geest met jou aan het werk.
Werkt Hij er aan dat het karakter van Jezus
steeds meer zichtbaar wordt in jouw leven.

Dat betekent dat alles in jouw leven,
wat niet lijkt op Jezus zal moeten wijken.
Jouw ongeduld, jouw boosheid, jouw liefdeloosheid.
Die eigenschappen zullen plaats moeten maken
voor geduld, vriendelijkheid en liefde.
Jij moet meer en meer op Jezus gaan lijken.

De Heilige Geest zijn prioriteit ligt niet bij jouw comfort.
Jouw heiligheid heeft de hoogste prioriteit.
Christus in jou moet meer worden.
Jij moet minder worden.
Dat brengt soms pijn met zich mee.
Maar het resultaat zal er mogen zijn.

Nu ben je nog werk in uitvoering.
Maar eens zal het werk voltooid zijn.
Op de dag van Jezus komst,
zul je volmaakt voor Hem staan.
Dankzij het werk van de Geest
zul jij dan in alles lijken op Jezus.
Wat heerlijk zal dat zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!