24/11/2016

Leg je leven in Gods hand

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Dwars door al je pijn,
mag je komen bij God je Vader.
Hij wil je troosten.
Hij wil je bemoedigen.
Hij wil je kracht geven.
Hij wil je helpen en bijstaan.

Ga niet alleen door je pijn.
Ga ermee naar God.
Laat Hij je vesting en schuilplaats zijn.
Laat Hij de rots zijn waarop je bouwt.

Laat je door Hem troosten.
Laat je door Hem bemoedigen.
Laat Hij je nieuwe kracht geven.
Laat je door Hem helpen en bijstaan.

Samen met Hem ben je tegen alles bestand.
Hij zal je geven wat je nodig hebt.
Laat Hem God zijn in je leven.
Zoek je heil bij Hem.

Leg je leven in Gods Hand,
dan draagt Hij je iedere dag.
Hij is met je, Hij is voor je.
Vrees niet, Hij is je Immanuël.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
------------------------------------------------------------------------------------------
Sint keuze 2016
OP ZOEK NAAR EEN SINTERKLAASCADEAU?
In de sintwinkel van bol.com vind je dat zo

Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!