14/11/2016

Erken Hem als je God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














God openbaart Zich aan deze wereld.
Hij deed en doet dat op verschillende manieren.
Door de schepping, door de profeten, door Zijn Zoon, door Zijn kinderen.
Maar hebben de mensen Hem aangenomen?

God liet Zichzelf zien door de schepping.
De schepping vertelt van Gods macht en majesteit.
Uit de schepping kunnen wij Hem leren kennen.
Maar ... de wereld verwerpt massaal deze openbaring.

Hij openbaarde Zichzelf via de profeten.
Zij gaven Gods boodschap door aan de mensen.
Bij monde van de profeten riep God de mensen terug naar Hem.
Maar ... de mensen wilden van Hem niet weten.

Toen openbaarde God Zichzelf door Zijn eigen Zoon te zenden.
Jezus liet met Zijn leven de mensen Gods Vaderhart zien.
Wie Jezus gezien heeft, heeft de Vader gezien.
Maar ... nog steeds zijn er velen die God verwerpen.

Maar God blijft trouw, Hij blijft uit op redding.
Hij heeft nog geduld met deze wereld.
Hij zendt nu gelovigen uit om Zijn naam bekend te maken.
Maar ... nog steeds willen velen niet weten van God.

God heeft echter geen behagen in de dood van een mens.
Hoor Hem roepen, hoor Zijn uitnodiging tot het heil.
We leven nog in genadetijd.
Ga niet aan Hem voorbij, verwerp Hem niet.
Erken Hem als je God, dan wil Hij je Vader zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!