03/11/2016

Jaag de liefde na

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












Gisteren was het Dankdag.
Wat hebben we veel redenen om te danken.
Maar waar jaag jij in je leven naar?
Naar vergankelijke dingen als rijkdom en bezit?
Naar macht en status, roem en eer?
Of streef jij naar onvergankelijke zaken?
Naar dat wat eeuwigheidswaarde heeft?
Waarin zoek jij je geluk?

Niet alles heeft evenveel waarde, zegt de Bijbel.
Geld en goed raken aangetast door de tand des tijds.
Richt je op hemelse schatten, op schatten die nooit vergaan.
Jaag ernaar om God te kennen.
Leer Hem liefhebben en je naaste als jezelf.
Daarmee verzamel je je schatten in de hemel.
Want liefde zal nooit vergaan.
Liefde houdt zijn waarde tot in eeuwigheid.

Wees voor alles dankbaar in je leven,
maar wees selectief waar je je zinnen op zet.
Streef naar de dingen die waarde houden voor de eeuwigheid.
Jaag de liefde na, de liefde voor God en de mensen om je heen.
Zoek daarin je hoogste geluk.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!