29/10/2014

Wijsheid gaat alles te boven

Spreuken 4:1-9, Leef je geloof, Hillie Snoeijer


















Luister naar het onderwijs van je vader.
Heb er aandacht voor zodat je het zult begrijpen.
Wat ik onderwijs is goed,
dus werp het niet van je af maar blijf eraan denken.

Wat ik onderwijs heb ik weer van mijn ouders geleerd.
Mijn vader zei tegen me:
"Denk aan wat ik zeg, vergeet het niet,
wanneer je doet wat ik zeg,
dan zul je leven.
Leer wijsheid en verkrijg inzicht,
herinner je mijn onderwijs en handel ernaar.
Wanneer je niet voorbij gaat aan de wijsheid
dan zal ze je behoeden en beschermen."

Het draait allemaal om wijsheid.
Wijsheid en inzicht gaat alles te boven.
Zorg daarom bovenal dat je wijs wordt.
Waardeer en omarm wijsheid
dan zal wijsheid je aanzien en eer geven.
Wijsheid zal zijn als een glorievolle kroon op je hoofd,
als een krans om je schouders.

Spreuken 4:1-9


Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!